Tuesday 27 November 2012

Charhadas

Hola,

 per si no coneixeu la web de charhadas, us la recomano. Ja fa anys que vaig descobrir aquesta web, i cada setmana rebo la newsletter amb idees, sugerències i receptes. En general té algunes cosetes originals, i jo que estic registrada, rebo si tenen ofertes o promocions de cases o marques que busquen families per participar en accions.

 L'apartat de manualitats i receptes són les meves preferides, tot i que també estan molt be els diferents fòrums i el mercat de segona mà. Si li voleu fer una ullada, jo recomano sobretot apuntar-se a la newsletter que arriba cada setmana o 10 dies.

 Si no conoceis esta web os la recomiendo. Esta llena de ideas, propuestas, novedades...me encantan las recetas así como tambien las manualidades que proponen.

 Great website,although unfortunately not in English. If your level of Spanish is good, then you will find great recipes, crafts, activities and suggestions for children of all ages.

bye!

No comments:

Post a Comment