Tuesday 6 November 2012

MARCANT OBJECTES - STIKETS

Hola,

 If you are looking for a serious and quality product to mark different objects for your children or home use, I recommend you visit stikets (see banner on the right menu). They provide excelent product (stickers and clothes markers), and from what I see they provide worlwide. You choose the text and font, and they send you the final product home. I have already tried it once, and will be doing more when Pau starts school.

 Segurament us heu fixat que un dels banners que tinc al blog és de l'empresa STIKETS. Fa cosa d'un any, jo i ma mare vam veure a l'escola bressol un cartell promocionant etiquetes per marcar la roba i altres objectes. Ma mare que marxava de viatge en va demanar online i encantada amb el producte me'l va ensenyar.  Cap a final de curs, i per marxar de colònies i de cara al P3 que ha començat l'Aleks aquest curs, també hem vaig animar a demanar un pack.  En les fotos adjuntades veureu una fiambrera i un got de plàstic amb stikets de l'Aleks, Aquestes enganxines aguanten el rentaplats sense problemes i fins i tot els dits curiosos de l'Aleks que ho volen desenganxar tot.


 Si voleu mirar la web i us animeu a comprar, clicant pel banner del meu blog us aplicaran un 5% de descompte! ;-)

 També tinc etiquetes per la roba. A veure si en fai un parell de fotos i us les passo.

 Fins aviat!

No comments:

Post a Comment